آیین تکریم سرپرست و معارفۀ مدیر جدید کانون زبان استان قزوین

آیین تکریم سرپرست و معارفۀ مدیر جدید کانون زبان استان قزوین با حضور «مهدی مشفق»معاون اداری-مالی کانون زبان ایران، «محمد صفری الموتی»، مدیر حراست مجموعه و «مژده اروجی»، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 17 دی 1398،رییس جدید کانون زبان قزوین،با برگزاری آیینی در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان معرفی شد.

«مهدی مشفق»معاون اداری-مالی کانون زبان، «محمد صفری الموتی »، مدیر حراست این مجموعه و«مژده اروجی» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ،«علی قدمی»نایب رییس شورای شهر الوند، کارکنان کانون و کانون زبان و جمعی از مدرسان این مجموعه در این مراسم حضور داشتند.

در آغاز پس از تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی، «مهدی مردانی» کارشناس آفرینش‌های ادبی استان،سروده ای را به روح بزرگ سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

 مدیرکل کانون استان نیز با گرامی‌داشت یاد و خاطره آن شهید بزرگوار،همراه یا خوش‌آمدگویی به مهمانان کانون ،از تلاش ارزشمند «شیرین اکبری»سرپرست پیشین کانون زبان قدردانی و .برای «محمد زارعی» مدیر تازه این مجموعه آرزوی موفقیت کرد

.وی هم‌چنین کانون زبان را مجموعه‌ای پویا و قابل اعتماد در سطح کشور دانست که از نیروی انسانی دلسوز و توانمندی برخوردار است

در این مراسم مشفق «معاون اداری-مالی کانون زبان ایران»کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران را اعضای یک خانواده خدمتگزار معرفی کرد.

وی با اشاره به شعار امسال کانون زبان که تکریم ارباب رجوع است، رعایت تکریم و گشاده رویی در برخورد با زبان‌آموزان و خانواده‌هایشان را از اولویت‌های کانون زبان دانست .

وی هم‌چنین، کانون زبان قزوین را دارای توانمندی بالقوه برای جذب و آموزش شمار بیشتری از علاقه‌مندان به فراگیری زبان در سطح استان دانست.

در ادامه «شیرین اکبری» سرپرست پیشین کانون زبان از همدلی و همراهی ارزشمند همکاران خود در این مجموعه قدردانی و برای مدیر جدید آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

«محمد زارعی» مدیر جدید کانون زبان قزوین هم با قدردانی از اعتماد رییس کانون زبان ایران ابراز امیدواری کرد با حضور همکاران همدل و همراه کانون زبان، بتواند بر  بالندگی و اثربخشی این مجموعه توانمند بیافزاید.

در این مراسم هدایایی به سرپرست پیشین کانون زبان و حکم انتصاب رییس جدید این مجموعه اهدا شد.

گفتنی است، کانون زبان ایران موسسه‌ای آموزشی و باسابقه است که با دارا بودن ۲۷۰ شعبه و مرکز آموزشی در سراسر کشور کار آموزش شش زبان خارجی شامل انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی، روسی و اسپانیایی و زبان فارسی به غیر فارسی زبان‌ها را به بیش از یک میلیون زبان‌آموز در سال برعهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =