فراخوان ادبی «خدا حافظ سردار» در کانون خراسان جنوبی منتشر شد

فراخوان نخستین مهرواره استانی خدا حافظ سردار با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبرگفت: به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی  نخستین مهرواره ادبی با عنوان خدا حافظ سردار در استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

حمیدی  هدف از برگزاری این مهرواره را آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تعمیق باورهای فرهنگ ایثار و شهادت در آنان دانست و افزود: مهرواره ادبی خدا حافظ سردار با موضوعات زندگی و رشادت‌های شهید قاسم سلیمانی، مقاومت و پایداری، ایثار، ایران سرزمین من و در قالب شعر و داستان و آثار ادبی در سطح مراکز کانون ویژه مربیان واعضای مراکز برگزار می شود.

این گزارش می افزاید علاقمندان به شرکت در این مهرواره می‌توانند آثار خود را در قالب آثار آزاد، غزل، قصیده، سپید، نیمایی و... تا تاریخ ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ به دبیر خانه مهرواره به آدرس بیرجند ، خیابان یاس ، پلاک  ۴۴ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال نمایند.

گفتنی است آیین اختتامیه این مهرواره در ۲۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ برگزار و آثار برگزیده معرفی خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =