کودکان کار میهمان مرکز شماره ۸ کانون کرمانشاه می‌شوند

با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه، تعدادی از کودکان کار در روز پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۸ میهمان مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری کرمانشاه می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان‌ونوجوانان استان کرمانشاه، این اداره کل با همکاری معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمانشاه، میزبان تعدادی از کودکان کار می‌شود.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این برنامه که در صبح روز پنج‌شنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۸ و به میزبانی مرکز شماره ۸ کانون پرورش فکری کرمانشاه برگزار خواهد شد، تعدادی از کودکان کار، ضمن عضویت رایگان در این مرکز، با هماهنگی انجام‌شده از تمامی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی این مرکز کانون نیز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی برای کودکان‌ونوجوانان در مناطق مختلف گفت: کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مناطق کم‌برخوردار فرهنگی، سهم قابل توجه‌ای در توزیع و توسعه عدالت اجتماعی و فرهنگی برای کودکان‌ونوجوانان در سطح استان کرمانشاه بر عهده دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =