کد خبر: 294798
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
بازدید 400
داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی

هجدهمین جشنواره سراسری هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در استان فارس، داوران خود را شناخت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان، با بیان این خبر گفت: هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون در سطح استانی، هفته اول بهمن ۱۳۹۸ در شیراز و به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس برگزار می‌شود و حمید وامق، اصغر زیبایی‌نژاد و رعنا تیرانداز، داوری آن را بر عهده خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، حمید وامق، مدرس هنرستان هنرهای زیبا و دانشگاه هنر شیراز و مدیر انجمن نمایش استان فارس است. وی نویسندگی کتاب و مقاله علمی پژوهشی در زمینه تئاتر، داوری جشنواره‌های استانی، بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی را هم در کارنامه دارد.  

اصغر زیبایی‌نژاد نیز بازیگر، کارگردان و عضو شورای نظارت بر پروانه‌های نمایشی استان فارس است. او  عضو شورای سیاست‌گذاری تئاتر استان، داور جشنواره‌های تئاتر و  مدرس بازیگری است.

رعنا تیرانداز دیگر داور این جشنواره، عروسک ساز، نویسنده و کارگردان نمایش‌عروسکی است.  

تمرین زندگی و تجربه ناشناخته‌ها برای ساختن آینده، فراهم کردن فضایی مناسب برای کسب و تبادل تجربه و افزایش دانش‌ نظری و مهارت‌های فردی و اجتماعی اعضاء، ایجاد زمینه برای جذب، پرورش و پایدارسازی اعضاء، خلق موقعیت مؤثر برای تشویق اعضا و ایجاد انگیزه در علاقه‌مندان، ایجاد بستری برای سنجش و بازخورد آموزش‌های سالانه در حوزه هنر نمایش و کشف و پرورش استعدادهای نمایشی اعضا و مربیان از هدف‌های اصلی برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کانون اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =