داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان معرفی شدند

داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، طی احکام جداگانه‌ای مهرداد بهراد، آرش سهرابی و علی‌اکبر پشم فروش را به‌عنوان هیئت‌داوران هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون خوزستان با شعار «نمایش، تمرین زندگی، ساختن آینده» معرفی کرد.

بر همین اساس، «مهرداد بهراد» دکترای فلسفه هنر و مدرس نمایش و موسیقی، «آرش سهرابی» کارشناس ارشد کارگردانی نمایش و «علی‌اکبر پشم فروش» کارشناس نمایش عروسکی و مدرس دانشگاه به‌عنوان داور، آثار این جشنواره را مورد بررسی قرار می‌دهند.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با حضور 16 گروه نمایشی از شهرهای مختلف استان، 30 دی‌ماه تا یک بهمن۱۳۹۸ در اهواز، مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

گفتنی است: این دوره از جشنواره ویژه اعضا (۱۲ تا ۱۸ سال)، اعضا ارشد کانون (۱۸ تا ۲۴ سال) و هم‌چنین مربیان و کارشناسان کانون (به عنوان عوامل موثر در تولید نمایش) اجرا می‌شود و سه گروه منتخب این جشنواره به مرحله کشوری «هنرهای نمایشی» کانون که قرار است 26 تا 29 فروردین 1399 با میزبانی استان خوزستان برگزار شود راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =