برگزاری نشست توجیهی مهارت‌های مثبت روانشناختی در کانون گلستان

نشست توجیهی آموزش مهارت‌های مثبت روانشناختی با هدف آشنایی مربی مسئولان و مربیان فرهنگی با شیوه‌های روانشناسی نوین و توجه عمیق به مهارت‌های مثبت‌اندیشی در کانون گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، این نشست با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان در حوزه‌ی هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه، آینده‌نگر، آگاهی‌بخشی و به‌روزرسانی توانمندی مربیان به منظور شناخت مهارت‌های مثبت و به کارگیری آن در فعالیت‌های کانون برگزار شد.

سمیه محمدی، مدرس دوره‌های آموزشی مهارت‌های مثبت روانشناختی در این نشست گفت: این نوع کارگاه‌ها به تقویت روانی و رفتاری اعضای نوجوان کمک کرده و نقش پیشگیری از ابهامات رفتاری و آسیب‌های فردی و اجتماعی را در جامعه هدف به دنبال خواهد داشت.

مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره دو گنبد در ادامه توجه به مهارت‌های مثبت در کودکان و نوجوانان را امری ضروری دانسته و نکات مثبتی هم‌چون تقویت و کنترل هوش هیجانی، عزت نفس، امید به زندگی، شادی و نشاط، ایجاد نگرش مثبت و ...را از اهداف این کارگاه‌ها بیان کرد.

گفتنی است نشست توجیحی کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روانشناختی ویژه‌ی مربی مسئولان و مربیان فرهنگی کانون گلستان دی‌ماه ۱۳۹۸در دو حوزه شرق و غرب استان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =