نمایشگاه هشت بهشت  با گلچینی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری اصفهان برپا شده است

نمایشگاه هشت بهشت با گلچینی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری اصفهان در کانون پرورش پل فلزی اصفهان برپا شده و تا سوم بهمن ماه نیز میزبان عمومی مردم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان ،نمایشگاه هشت بهشت دریچه ای است به نصف جهان که اصفهانش خوانند به شهری که میراث صدها سال فرهنگ، هنر و صنعت را درخودجای داده است. این نمایشگاه پنجره ای است به مرکزمعماری جهان که هرنقشش یادگاری از روزهای روشن دیروز است.

نمایشگاه هشت بهشت  گلچینی از آثار فرهنگی، هنری و ادبی مراکز کانون پرورش فکری است که در راستای فراخوان هشت بهشت برپا شده است.

در این نمایشگاه اعضاء و دانش آموزان بازدید کننده با معماری ایرانی و شگفتی های حاکم بر بناهای تاریخی شامل مساجد، خانه های قدیمی، کاخ ها و عمارت ها، کبوتر خانه ها و بازارها در قالب فعالیت های جاری مراکز آشنا می شوند.

بخشهای دیگر این نمایشگاه از آثار اعضاء و مربیان هنری در قالب کارهای دستی تشکیل شده است که شامل سفال هایی هستند که پیرو فراخوان در خیال خاک و همچنین آثار ادبی که در قالب طرح میراث پنهان به کلیه مراکز کانون پرورش فکری اعلام شده بود و توسط اعضاء و مربیان ساخته و آماده شده اند و به اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای شرکت در این نمایشگاه ارسال شده اند.
نمایشگاه هشت بهشت در کانون پرورش پل فلزی اصفهان برپا شده و تا سوم بهمن ماه نیز میزبان عمومی مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =