آشنایی دانش‌آموزان زاهدانی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری

دانش‌آموزان زاهدانی با حضور در مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو کانون پرورش فکری شهرشان و حضور در کارگاه‌های گوناگون با فعالیت‌های کانون بیشتر آشنا شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، دانش‌آموزان زاهدانی با فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بیشتر آشنا شدند.

مربی‌مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره دو زاهدان، در خصوص هدف از اجرای این طرح گفت: برای آشنایی کامل دانش‌آموزان با کانون و فعالیت‌های آن تصمیم گرفتیم شرایطی را فراهم کنیم تا دانش‌آموزان از نزدیک با فعالیت‌های کانون آشنا شوند و با حضور در کارگاه‌های گوناگون لذت این فعالیت‌ها را تجربه کنند.

مریم نوری از هماهنگی با مدیران مدرسه‌های پیرامون مرکز شماره دو و تلاش همه‌جانبه‌ی همکاران برای بهره‌برداری از این فرصت سخن گفت و افزود: هر روز در هفته به گروهی از دانش‌آموزان اختصاص داده شده تا با حضور در مرکز از طریق فعالیت‌هایی نظیر قصه‌گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، ادبی، بازی، کاردستی و... با کانون و جذابیت‌های آن بیشتر آشنا و برای عضویت در آن تشویق شوند.

گفتنی است در هفته‌ی نخست این طرح، دانش‌آموزان یکی از مدارس در مرکز حضور یافتند که استقبال آنان و مسئولان و معلمان مدرسه را به دنبال داشت.

قابل ذکر است این طرح تا آشنایی دانش‌آموزان مدرسه‌های دیگر با کانون ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =