مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان منصوب شد

طی حکمی از سوی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان سهیلا شیخی به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان در حکمی مدیر کل کانون کردستان را مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب کرد.

در این حکم آمده است، با سلام و تحیت و تقدیر و سپاس قلبی از اهتمام تحسین برانگیز سنواتی جنابعالی و همکاران گرامی در برنامه ریزی و بزرگداشت ایام الله و نظر به ضرورت تشریک مساعی و هم افزایی حداکثری تمامی ارگان ها، نهادهاو تشکل های مردمی برای برگزاری مطلوب مراسم چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نخستین سال از آغاز دهه پنجم حیات طیبه نظام مقدس اسلامی و گام دوم انقلاب اسلامی، بدین وسیله که بحمدالله تجربه گرانسنگی در برنامه ریزی و مدیریت مراسمات ملی و مذهبی داشته به سمت مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان منصوب می شوید.

امید است ان شاالله با اتکال به خداوند متعال در راستای نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نسبت به تشکیل کارگروه مذکور و برنامه ریزی لازم بر اساس دستورالعمل ابلاغی مرکز اقدام نموده و با تلاش و پیگیری لازم و بهره مندی از ظرفیت های آن مجموعه  ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان را یاری نمایید.

لازم به ذکر است، احکام مربی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان که به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان شهرستان ها منصوب می شوند نیز ارسال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =