مدیرکل کانون پرورش فکری استان، مسئول کارگروه کودک  و نوجوان ستاد دهه‌ی فجر

طی حکمی از سوی رییس از سوی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  و ستاد دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی در استان البرز، «قاسم سلیمانی»، مدیر کل کانون به عنوان مدیر کارگروه کودک ونوجوان استان البرز، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان البرز، محمد حسین روحی یزدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه‌ی فجر ویژه  گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  در حکمی این مسئولیت را به مدیر کل کانون واگذار کرد.

در این ابلاغ، از سلیمانی خواسته شده است که با بهره‌گیری از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها، امکانات و نیروی انسانی دستگاه متبوع در تدارک و اجرای باشکوه‌تر مراسم و برنامه‌های مفید، متنوع، خلاق، پرمعنا و نوین، جهت معرفی اقتدار و دستاوردهای گران‌سنگ چهل و یک ساله انقلاب اسلامی در ایام الله دهه  مبارک فجر اهتمام ورزد.

مکاتبه با سازمان‌های عضو کمیته جهت معرفی توانمندی‌ها و فعالیت‌های اجرایی

قاسم سلیمانی، مدیر کل کانون البرز با ارسال نامه‌ای به مدیران کل آموزش و پرورش،  صدا و سیما، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسوولان مراکز کانون در استان، ضمن تشریح رویکردهای چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمنمد انقلاب اسلامی در راستای معرفی نمادهای انقلابی، رشادت‌های سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مقاومت اسلامی، از این عزیزان خواست تا تاریخ ۲۹ دی ماه ۱۳۹۸ و قبل از تشکیل اولین جلسه کمیته کودک ونوجوان، فعالیت‌های پیشنهادی و توان و امکانات خود را اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =