اجرای ویژه برنامه‌های مختلف در سوگ شهدای سانحه هوایی

مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همزمان با ایام فاطمیه و همچنین سوگواری برای شهدای سانحه هوایی برنامه های مختلفی را در سطح مراکز اجرا کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همزمان با ایام فاطمیه و همچنین سوگواری برای شهدای سانحه هوایی برنامه های مختلفی را در سطح مراکز اجرا کردند.

مرکز فرهنگی هنری سلطانیه

گرامیداشت ایام فاطمیه و کارگاه معرفی کتاب و معرفی شخصیت فاطمه زهرا و ایستگاه کاردستی را با دانش‌آموزان استثنایی مدرسه فجر.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک زنجان

ویژه برنامه ی شهادت حضرت فاطمه (س) وگرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای سانحه سقوط هواپیما،

معرفی شخصیت، جمع خوانی قرآن کریم، بحث و گفتگو، نوشتن متن ادبی و کارگاه سفالگری و کاردستی

 مرکز فرهنگی هنری مجتمع زنجان

 برگزاری یادواره ی شهدای سانحه هواپیمای اوکراین، قصه گویی. نقاشی ، کاردستی لاله و ثبت دلنوشته روی آن . معرفی کتاب . بازی . پخش سرود های حماسی. همخوانی فاتحه و روشن کردن شمع.

همچنین به مناسبت ایام فاطمیه برنامه‌های فرهنگی و هنری قصه گویی از کرامات حضرت زهرا (س)، نمایش فیلم، طرح ادبی، همخوانی دعای فرج، نقاشی کاردستی(ساخت کبوتر) برای حرم بی نشان، بیان مطالبی در باره حجاب  در قالب مسابقه برای ۳۲ نفر از دانش آموزان دختر مدرسه فرهنگیان رهبری اجرا شد.  

مرکز فرهنگی و هنری خدابنده

مربیان واعضای مرکزقیدار در راستای اجرای طرح کانون مدرسه در سوگ مسافران آسمان با ویژه برنامه (یک هواپیما پر از آرزو) درقالب قصه گویی وکاردستی ومعرفی وقایع وروشن کردن شمع.

کتابخانه سیارهیدج

کتابخانه سیارهیدج نیز در مراسمی با حضور کودکان و نوجوانان برای همدری با خانواده های شهدای سانحه ی هوایی برنامه های مختلفی را اجرا کرد و با حضور در مدارس شهری و روستایی از دانش آموزان مستعد و علاقه مند در بخش های مختلف اقدام به نام نویسی کرد.

مرکز فرهنگی هنری سهرورد

مرکز فرهنگی هنری سهرورد در سوگ لاله‌های آسمانی و گرامیداشت ایام شهادت بانوی نور حضرت فاطمه زهرا(س) کارگاه معرفی شخصیت حضرت فاطمه(س)، معرفی کتاب برای تو دخترم و فاطمه الگوی حیاط زیبا، قصه‌گویی از کتاب دختر آسمانی، کارگاه کارت پستال سازی، کارگاه نوشتن خلاق و روشن کردن شمع و فاتحه خوانی برای مسافران سقوط هواپیمای اوکراین را در تاریخ ۲۳ و ۲۶ دی ماه برگزار نمود.

مرکز فرهنگی و هنری ماهنشان

برگزاری طرح کانون مدرسه با اجرای برنامه های سفالگری پرچم با عنوان یا زهرا (س)، سوگواره ادبی یاس کبود، کارگاه کاردستی، درست کردن  شمع (اریگامی ) بود که با استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.

کلیه‌ی این برنامه ها با محوریت ایام فاطمیه برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =