نشست صمیمی مدیرکل ارزیابی و عملکرد با مربیان و مربی مسئولان مراکز کانون خراسان‌رضوی

نشست صمیمانه محمدعلی‌ مقیمی مدیرکل ارزیابی عملکرد با مربیان و مربی مسئولان مراکز خراسان رضوی در سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸ درمحل سالن اداره کل کانون خراسان‌رضوی برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در این نشست مربیان و مسئولان مراکز از مشکلات و دغدغه‌های خود گفتند و مدیرکل ارزیابی در این جلسه که بیش از سه ساعت به طول انجامید، تمام صحبت‌های مربیان را شنید و به تک تک سوالات و دغدغه‌های ایشان پاسخ گفت

مربیان در این نشست از کمبود کتاب‌های مورد نیاز مراکز و همچین از دغدغه تبدیل وضعیت همکاران و مشکلات واحدهای سیار صحبت کردند

محمدعلی‌ مقیمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات کانون سخنان خود را با تشکر از مربیان آغاز کرد و مربیان را پرچمداران کانون پرورش فکری دانست و ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی و شآن والای مربیان افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیرعامل محترم و سایر مسئولان در کانون درک همکاران در این شرایط سخت اقتصادی است و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی ایشان از طرق قانونی در دست بررسی قرار دارد. البته بخشی از این مهم با اصلاح قراردادهای کارکنان در سال ۹۸  محقق شده است. مقیمی در خصوص مشکلات کمبود کتاب در مراکز گفت: همه شما در جریان افزایش هزینه‌ها ناشی از تحریم‌ها هستید که موجب افزایش قیمت کتاب و ایجاد مشکل در روند تولید شده است ولی با این وجود با درایت معاون محترم فرهنگی و مدیرکل محترم انتشارات کانون راهکارهایی برای حل این مشکل اندیشیده شده و با تشکیل شورای عالی کتاب بزودی شاهد ارسال کتاب‌های جدید به مراکز خواهیم بود.   وی درخصوص نرم‌افزار کتابداری و مشکلات عدیده این نرم‌افزار نیز بیان کرد: نرم‌افزار مدیریت مراکز جدیدی با بهره‌گیری از فناوری‌های روز تولید و طور آزمایشی در البرز راه اندازی شده است و در صورتی که دوره آزمایشی استفاده از نرم‌افزار موفقیت‌آمیز باشد و رضایت مربیان را به ارمغان آورد، به طور کامل جایگزین نرم‌افزار کتابداری قبلی خواهد شد.

مدیرکل ارزیابی در خصوص تبدیل وضعیت همکاران قراردادی نیز گفت: فعلا متاسفانه از نظر قانونی امکان این کار وجود ندارد ولی همکاران محترم معاونت توسعه این دغدغه همکاران را درک می‌کنند و جهت حل این مسئله مشغول رایزنی با مقامات ذیربط هستند. مقیمی در خصوص مشکلات مربیان سیار بیان کرد: مدیران کانون کشور واحدهای سیار و زحمات آنها را می‌بیند و در جریان مجاهدت آنان در عرصه فرهنگی کشور هستند و شخص مدیرعامل محترم پیش از این دستور رسیدگی به وضعیت معیشتی ایشان را صادر کرده و معاون محترم فرهنگی و معاون محترم توسعه پیگیر اجرایی کردن این دستور می باشند.

مدیرکل ارزیابی در آخر در پاسخ به سوالی در خصوص تبدیل کارکنان قراردادی کانون به کارکنان شرکتی با قاطعیت پاسخ داد چنین چیزی در دستور کار مسئولان قرار ندارد و ضمن آرزوی سلامتی برای مربیان، موفقیت ایشان را را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =