برنامه‌های دهه مبارک فجر را به دست بچه‌ها بسپاریم

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی کانون این استان، پیشنهاد کرد؛ با هدف ایجاد شور و نشاط اانقلابی، امسال اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به دست بچه‌ها بسپاریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در جلسه شورای فرهنگی کانون این استان، پیشنهاد کرد؛ امسال اجرای برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به دست بچه‌ها بسپاریم.

در این جلسه که صبح روز سه‌شنبه ۲۴ دی‌ماه ۱۳۹۸ و در محل دفتر مدیرکل کانون استان کرمانشاه برگزار شد، فتاحی همچنین با اشاره به شور و هیجان کودکان و نوجوانان دهه‌های گذشته برای برپایی بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با اجرای برنامه‌های شاد، بار دیگر شور و حال انقلابی را در میان بچه‌ها زنده کنیم.

مدیرکل کانون استان افزود: برنامه های دهه مبارک فجر امسال را طوری برنامه‌ریزی کنیم که هم شاد و هم با مشارکت خود مردم انجام شود.

او در بخشی دیگر از سخنانش، به برنامه "نگین سلیمانی" ویژه شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و افزود: با زبان هنر می‌توانیم یاد شهدا و به‌خصوص سردار رشید اسلام، شهید قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم.

فتاحی گفت: وقتی شهادت سردار سلیمانی اعلام شد، قلب جهان لرزید. زیرا همه دوستش داشتند. و این سردار بزرگ شهید برای اسلام و امنیت و همه آن چیزهایی که عاشقانه دوستش می‌داشت، جنگید و به شهادت رسید.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با رویکرد هنری باید به این نکته پرداخته شود، به مربیان کانون توصیه کرد این انسان‌های خوب را به عنوان الگوهای خوب به بچه‌های نوجوان معرفی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =