اجرای طرح کانون مدرسه در راستای ترویج مطالعه و کتابخوانی

اجرای طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری علوم و نجوم، ابهر، شماره 2 و کتابخانه سیار روستایی ابهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در راستای ترویج مطالعه و کتابخوانی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در راستای تقویت و ترویج مطالعه و کتابخوانی، پرورش توان تفکر، بسط مهارت‌های هنری و پرورش ذوق ادبی، زمینه سازی برای رشد خلاقیت و...  دانش آموزان، طرح کانون مدرسه بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مراکز فرهنگی هنری علوم و نجوم، ابهر، شماره 2 و کتابخانه سیار روستایی ابهر، با حضور دانش آموزان در مرکز و همچنین مربیان در مدارس و با اجرای فعالیت‌های هدفمند و مبتنی بر نیاز دانش‌آموزان برگزار می گردد.

 این طرح شامل کارگاه های فرهنگی، هنری و ادبی طبق برنامه‌ی حضور دانش آموزان -  امانت و بازگشت کتاب ویژه برنامه‌های مناسبتی و... است که برای سال ۹۸ پیش بینی گردیده  و در حال اجرا است.

در این طرح دانش آموزان طرح کانون مدرسه،  عضو کتابخانه می‌شوند و در طول هفته نیز در برنامه‌های روزانه مرکز شرکت می کنند.

لازم به ذکر است در مدت زمان برگزاری طرح کانون مدرسه، مراکز توانسته است استعدادهای ادبی، هنری، علمی و فرهنگی بسیاری از دانش‌آموزان را شناسایی و تقویت نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =