کد خبر: 294978
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۱
بازدید 456
بازدید مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کتابخانه سیار شهری گرگان

مدیرکل کانون گلستان از کتابخانه سیار شهری گرگان و نحوه خدمت ‎رسانی آن به دانش آموزان مدرسه بلال حبشی واقع در کوی اسلام‌آباد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسبن ضمن دیدار با اردنی مدیر و برخی از کارکنان این مدرسه، هدف از اعزام کتابخانه‌ی سیار شهری کانون را به این مدرسه، شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در کنار ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی دانست.

وی با توجه به وجود قریب به ۴۰۰ دانش آموز در این آموزشگاه بر ارائه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی و نیز برگزاری بازی های بومی و محلی تاکید کرده و از مدیر و دیگر عوامل مدرسه خواست تا ضمن جلب مشارکت خانواده ها زمینه را برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و اثربخش فراهم نماید.

در این بازدید که با حضور محمدحسین منتظری، کارشناس مسئول آفرینش‌های فرهنگی هنری همراه بود،  کانون پرورش فکری با مشارکت موسسه نوید آرامش با اجرای فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی، برنامه‌ای شاد و لحظاتی خاطره‌انگیز را در دل‌های کودکان ثبت نمود.

در ابتدای این برنامه به همت موسسه نوید آرامش و جمعی از خیرین، غذای گرم بین دانش آموزان این مدرسه که در یکی از محله‌های کمتر توسعه یافته گرگان واقع شده است توزیع شد.

در ادامه و با حضور مدیرکل و مسئولین این موسسه خیریه در کلاس و در بین دانش آموزان، مربی کتابخانه سیار شهری با اجرای فعالیت معرفی و روخوانی کتاب برای بچه‌ها، ضمن آشنایی آنها با کتاب‌های گروه سنی خود و خوانش کتاب‌های مورد علاقه، اقدام به خواندن گروهی آن کردند.

هم‌چنین با برپایی کارگاه کاردستی با هدف تقویت ذهن و ایجاد خلاقیت با موضوع ساخت لیوان کاغذی، دانش آموزان با چند تای ساده یک کاردستی زیبا را خلق کردند.

اهدای بسته‌های فرهنگی به دانش آموزان، پایان بخش این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =