افتتاحیه انجمن هنرهای نمایشی در کانون استان قزوین

آیین افتتاحیه انجمن هنرهای نمایشی در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش قزوین همراه برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، در تاریخ 26 دی 1398، انجمن هنرهای نمایشی در مجتمع فرهنگی و هنری کانون با برگزاری یک مراسم افتتاحیه، آغاز به کار کرد.

«صدیقه ربیعی» مدیرکل اموربانوان و خانواده، و «مریم بیدخام »مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، از جمله مسوولان مهمان این مراسم بودند.

«مژده اروجی»مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفتگو با خبرنگاران، شناسایی استعداد و توانمندی‌های اعضا در زمینه هنرهای نمایشی، ایجاد امکان فعالیت‌های مشارکتی و فراهم کردن فرصت برای تمرین مهارت‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان، ایجاد زمینه پشتیبانی و هماهنگی فعالیت‌های نمایشی در مراکز فرهنگی و هنری کانون را از جمله اهداف راه اندازی این انجمن استانی دانست..

نمایش نماهنگ فعالیت‌های پیشین مرکز هنرهای نمایشی استان و معرفی بخش‌های مختلف آن، رونمایی از پوستر این انجمن و اجرای یک نمایش آهنگین برای مهمانان از بخش‌های دیگر این آیین افتتاحیه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =