کد خبر: 295016
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
از فعالیت‌های کانون پرورش فکری حمایت می کنیم

شهردار ساری در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران از حمایت شهرداری ساری از این دستگاه فرهنگی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، مدیر کل این کانون در دیدار با شهردار مرکز استان بر توسعه همکاری‌های کانون و شهرداری تاکید کرد.
محمدعلی یزدان شناس در دیدار با عباس رجبی که با حضورعلیجان شمشیربند، رئیس شورای اسلامی شهر ساری و کوروش یوسفی، رییس کمسیون فرهنگی این شورای و همراهی معاون اداری و مالی و روابط عمومی کانون صورت گرفت، به تشریح اهداف و فعالیت‌های این کانون پرداخت.
یزدان شناس با بیان اینکه کانون پرورش فکری مازندران دارای 27 مرکز فرهنگی هنری ثابت، 5 کتاب‌خانه سیار روستای و یک کتاب‌خانه پستی می باشد، اظهار داشت: این دستگاه فرهنگی با هدف کشف استعداد و تقویت مهارت‌های کودکان ونوجوانان 7 تا 17 سال تلاش می نماید تا نسل آینده ساز را با مهارت‌های زندگی آشنا سازد.
مدیر کل کانون مازندران افزود: همه فعالیت‌های 40 گانه کانون، کتاب‌محور بوده و اعضا با رویکرد کتاب به انجام فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی زیر نظر مربیان تخصصی می پردازند.
وی برگزاری جشنواره‌های تخصصی فرهنگی هنری در حوزه کودک ونوجوان را بخشی از فعالیت‌های این کانون عنوان کرد و از برگزاری جشنواره‌های؛ قصه‌گویی- نمایش عروسکی- پویانمایی و ... به عنوان فرصت‌های توسعه فرهنگی و شکوفایی استعدادهای کودکان ونوجوانان یاد کرد.
یزدان شناس هم‌چنین ازظرفیت «سینما کانون ساری» سخن گفت و افزود: این سینما با اکران فیلم‎‌های روز سینمای ایران، فرصتی برای نسل جوان، خانواده‌ها وهنرمندان ایجاد نموده تا در فضایی کاملا تخصصی و استاندارد و با کیفیت بالا به تماشای فیلم بپردازند.
وی با تاکید بر ظرفیت‌های اثر بخش کانون در حوزه کودک ونوجوان، خواستار حمایت و همراهی شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر از کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شد. 

عباس رجبی نیز در این دیدار پس از شنیدن صحبت‌های مدیر کل کانون افزود: کارهای خوبی در این دستگاه فرهنگی انجام می شود که نیاز به حمایت دارد. 
وی اظهار داشت: ظرفیت‌های بسیاری برای توسعه شهری وجود دارد که مغفول مانده است که می توان با برنامه ریزی و تفاهم نامه مشترک کارهای خوبی برای توسعه شهری انجام داد.
وی با اعتقاد به حمایت از کانون پرورش فکری و حوزه کودک ونوجوان به حضور رییس شورای شهر و رییس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ساری اشاره نمود و  خواستار طرح ظرفیت‌ها و انتظارات کانون پرورش فکری در کمسیون فرهنگی شورای شهر شد تا بتوان به صورت سازمان یافته تری همکاری‌های مشترک صورت پذیرد.
علیجان شمشیر بند، رییس شورای شهر ساری نیز در این جلسه بر نقش موثر کانون در فعالیت‌های فرهنگی در استان و شهر ساری تاکید کرد و حمایت از این نهاد را مهم تلقی نمود.
کوروش یوسفی رییس کمسیون فرهنگی نیز  کانون را از دستگاه‌های فعال و تاثیر گذار فرهنگی استان یاد کرد و بیان داشت: تعامل دو سویه کانون و شهرداری می تواند در توسعه فضای فرهنگی شهر ساری مفید باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =