برگزاری پودمان آموزشی«بحث کتاب در مراکز» در کانون زنجان

به همت واحد آموزش و پژوهش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، پودمان آموزشی«بحث کتاب در مراکز» برای مربیان فرهنگی کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با حضور در این برنامه با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی ابراز داشت: آموزش و پژوهش یکی از مهمترین موضوعاتی است که همکاران کانون استان باید به آن توجه نمایند تا بتوانند بر اساس یافته های علمی و پژوهشی حاصل از مبحث آموزش فعالیت های خلاقانه‌ای را در سطح مراکز برای کودکان و نوجوانان انجام دهند.

پودمان آموزش" بحث کتاب در مراکز" در ۲۸ و ۲۹ دی ماه ۱۳۹۸، در مجتمع فرهنگی و هنری کانون استان زنجان برگزار می‌شود . در این پودمان،۳۰ مربی و مربی مسوول فرهنگی از مراکز کانون سراسر استان، به مدت ۲۰ ساعت، با فعالیت بحث کتاب، ضرورت، اهداف و روش‌های اجرای آن در مراکز فرهنگی و هنری آشناتر می‌شوند.

تدریس این پودمان را « حمید نوایی لواسانی» کارشناس و منتقد ادبیات کودک و نوجوان و همچنین نویسنده آثاری چون رنگ دوچرخه، دوستان آسمانی، سرزمین بادخیز، راز قلعه افلاک، بچه‌های ایستگاه، سیاره یخی، آخرین شهرک فضایی، روزگار وصل، غیاث‌الدین جمشید کاشانی و ابوالوفای بوزجانی و... بعهده دارد. 

ضرورت و اهمیت بحث کتاب برای کودکان و نوجوانان، اهمیت کتاب و چگونگی انتخاب آن برای بحث، اهداف فعالیت بحث کتاب، نمادشناسی و معنایابی در بحث کتاب، اصول و چگونگی اجرای فعالیت بحث کتاب در گروه‌های سنی مختلف، معرفی مهارتهای  مورد نیاز مربیان در اجرای این فعالیت ها ، برنامه‌ریزی برای اجرای فعالیت در مراکز، اجرای عملی کارگاه بحث کتاب و ارزیابی فعالیت از جمله موارد محتوای آموزشی این پودمان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =