انجمن ادبی «آبی» در مرکز فرهنگی و هنری قاین آغاز به کار کرد

دومین انجمن ادبی کانون خراسان جنوبی با حضور مدیر کل خراسان جنوبی و جمعی از اعضا و علاقه‌مندان در مرکز فرهنگی و هنری کانون شهرستان قاین فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل استان در مراسم افتتاح انجمن ادبی آبی که با حضور علاقه‌مندان و اعضای کارگاه‌های ادبی مرکز فرهنگی وهنری قاین برگزار شد، انجمن‌های ادبی را فرصت مناسبی برای نقد ادبی دانست و گفت: هدف از راه اندازی  این انجمن توانمندسازی اعضا در زمینه نوشتن و خلق آثار ادبی است و نقش مهم انجمن‌های ادبی در پرورش ذوق و استعداد ادبی اعضا و رشد اندیشه‌های نو و خلاقیت ادبی بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان این موضوع که چهره‌های برجسته‌ی ادبیات از انجمن‌های ادبی رشد کردند اظهار داشت: با دعوت از علاقه‌مندان و پیشکسوتان ادبی در این انجمن‌ها صحبت‌ها و نقد های ادبی به سمت خلاقیت و اندیشه‌های نو سوق داده می شود و باید فضای رفت آمد اندیشه‌های مختلف ادبی در این انجمن ها فراهم شود.

حمیدی از نوشتن به عنوان یک نعمت یاد کرد و ادامه داد: لازم است اعضای انجمن ادبی به دنبال تقویت خود باشند و با ارتباط با انجمن‌های مختلف منجر به پویایی و خلاقیت بیشتر شوند تا شاهد خلق آثار ادبی خوب باشیم.

بر اساس این گزارش هم‌زمان با آغاز به کار انجمن آبی در 25 دی ماه 1398 کتاب‌خانه تخصصی انجمن نیز در محل مرکز فرهنگی و هنری قاین راه اندازی شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =