دیدار مدیر کل خراسان جنوبی با والدین و اعضای کارگاه حال خوش زندگی

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی به منظور اعطای گواهینامه اعضای شرکت کننده در سه دوره ازکارگاه‌های حال خوش زندگی از محل برگزاری این کارگاه‌ها بازدید و با اعضا و والدین حاضر دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، کارگاه‌های حال خوش زندگی با هدف تقویت و توانمندی نوجوانان در حوزه‌ی هیجانات و صفات مثبت با رویکرد پیشگیرانه و آینده‌نگر و همچنین آگاهی‌بخشی و به‌روزرسانی توانمندی مربیان به منظور شناخت مهارت‌های مثبت و به کارگیری آن در فعالیت‌های کانون در مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش،  طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان به منظور اعطای  گواهینامه اعضای شرکت کننده در سه دوره از کارگاه‌های حال خوش زندگی با عنوان «نوجوان خودباور»،«نوجوان امیدوار» و «نوجوان جرات مند» در محل مرکز شماره یک و فراگیر بیرجند حضور یافت .

در این برنامه که هم‌زمان با روز پنجشنبه ۲۶در ماه ۱۳۹۸ در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره یک و فراگیر بیرجند برگزار شد راضیه حسینی مربی مسئول مرکز در مورد روند کارگاه‌های برگزار شده توضیحاتی ارایه و در پایان اعضا گواهینامه های خود را ز دست مدیر کل کانون استان دریافت کردند.

گفتنی است مجموعه کارگاه‌های حال خوش زندگی در راستای پاسخ گویی به نیازهای اساسی نوجوانان و با تمرکز بر هشت مهارت منتخب از ابتدای مرداد ماه ۱۳۹۸ در این مرکز شروع و کارگاه «نوجوان شاد و با نشاط» نیز چهارمین کارگاهی است که از این مجموعه کارگاه‌ها در حال برگزاری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =