اعزام کاروان «پیک امید»کانون خراسان جنوبی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان

کارکنان کانون خراسان جنوبی همراه با سایر مربیان کانون کشور به منظور امداد رسانی فرهنگی به مناطق سیل زده استان سیتان و بلوچستان اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع سیل در مناطقی از استان سیستان و بلوچستان و اعزام کاروان پیک امید کانون کشور به این مناطق مربیان کانون استان نیز به صورت داوطلبانه به این مناطق اعزام شدند.

مدیر کل کانون استان افزود، این مربیان فعالیت‌های خود را از ۲۷ دی ماه ۱۳۹۸ در قالب اجرای فعالیت‌هایی هم‌چون قصه‌گویی، شعرخوانی، بازی خلاق و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، اریگامی، سفال‌گری و اجرای مسابقه در روستاهای گنبد علوی، گنبد سه پایه، چاهکیچی و دهستان هودیان  از توابع شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان آغاز کردند و در روزهای آینده به دیگر روستاهای آسیب‌دیده خواهند رفت.

یادآوری می‌شود طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون پرورش فکری با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =