نخستین جلسه کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر آذربایجان‌غربی

نخستین جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان‌غربی صبح روز یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸ با حضور اعضای کارگروه در سالن کنفرانس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در این جلسه که با حضور نمایندگان آموزش و پرورش، صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان اعضای کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان برگزار شد جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس کارگروه کودک و نوجوان استان، ایام فاطمیه، شهادت سردار سلیمانی و سانحه سقوط هواپیما را تسلیت گفت و دهه فجر سال ۱۳۹۸ را دارای اهمیت ویژه عنوان کرد.

زاهدی افزود: : ورود به دهه پنجم انقلاب با آغاز چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، وظیفه خطیر دستگاه‌های فرهنگی و هنری را بیش از پیش برجسته می‌کند.

وی با تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده کانون به مناسبت دهه مبارک فجر در مراکز و ستاد کانون از پنجمین سال برگزاری مهرواره "کبوتر کوچه ما" با محوریت شهدا در دهه فجر ۹۸ خبر داد.

در ادامه جلسه، نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه ضمن تشریح برنامه‌های پیشنهادی به بیان نکته نظرات و بررسی راهکارهای تعامل بین سازمان‌ها در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =