مدیرکل کانون استان همدان به صورت سرزده از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ و واحد پستی همدان بازدید کرد

مدیرکل کانون استان ضمن بازدید از مرکز فرهنگی،هنری و واحدپستی همدان، پای صحبت های مربیان نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان همدان، به دنبال بازدیدهای معمول مدیرکل و معاون فرهنگی همدان از مراکز فرهنگی‌هنری و واحدها، بهناز ضرابی‌زاده ظهر دیروز از مرکز فرهنگی،هنری شماره ۳ و واحد پستی همدان بازدید کرد.
ضرابی‌زاده ضمن تشکر از زحمات تمامی مربیان، تلاش و پشتکار همکاران را ستود و کار برای کودکان و نوجوانان را یکی از موهبت‌های الهی برشمرد. وی همچنین از مربی کتابخانه پستی که به تازگی این مسئولیت را پذیرفته قدردانی کرد و پای صحبت‌های او نشست.
ضرابی‌زاده از کتابخانه پستی همدان به عنوان  یکی از فعالترین و پویاترین کتابخانه‌های پستی در سطح کشور نام برد و ابراز امیدواری کرد که همچون گذشته شاهد فعالیت‌ها و تلاش‌های خوب مربی این کتابخانه باشیم.
لازم به ذکر است  مهتاب اردلان که مسئول سابق این کتابخانه است در این دیدار ضرابی‌زاده را همراهی می‌کرد. او گفت: کتابخانه پستی همدان با قدمت قریب به سی سال بدون وقفه در خدمت کودکان و نوجوانان روستایی و کم‌برخوردار از امکانات فرهنگی می‌باشد و با دارابودن نزدیک به سیزده‌هزار جلد کتاب و بیش از ۲۵۰۰ عضو از دوازده مدرسه از روستاهای بخش مرکزی همدان مشغول خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان روستایی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =