کد خبر: 295046
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
بازدید 778
تیم فوتسال کانون کرمان به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت

تیم فوتسال کارکنان کانون استان کرمان به مرحله نیمه نهایی اولین دوره مسابقات فوتسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رسید.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، تیم فوتسال آقایان کانون کرمان بعد از شکست تیم‌های سمنان و یزد از گروه خود صعود کرد و به جمع چهار تیم نهایی اولین دوره از مسابقات فوتسال کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پیوست.

بنابر این خبر، در این دوره از این مسابقات آقایان، ۱۲ تیم از استان‌های مختلف و ستاد تهران حضور دارند و طی روزهای ۲۹ دی تا ۳ بهمن در ورزشگاه شهید خزایی شهرستان چالوس با یک‌دیگر به رقابت می پردازند و تا کنون تیم های کرمان و ستاد تهران از گروه خود به مرحله نهایی صعود کردند.

این در حالی است که، تیم فوتسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان را علی زواری به عنوان سرپرست، علی‌رضا ساکت به عنوان مربی، هادی سروستانی، علی‌اکبر سلطانی، محمدجواد جعفری سیرچی، عباس پنجی‌زاده، رضا جعفری و محمدرضا ابراهیم‌آبادی به عنوان بازیکن تشکیل داده‌اند.

بر همین اساس، تیم فوتسال کانون کرمان باید روز چهارشنبه ۲ بهمن ۹۸ با تیم اول گروه «ج» که شامل تیم‌های خراسان رضوی، مازندران و فارس است به رقابت بپردازد و در صورت بردن با برنده گروه «ب» و «د» به مرحله نهایی می‌رود.

یادآور می‌شود، در گروه«الف» تیم‌های سمنان، کرمان و یزد و در گروه «ب» ستاد تهران، اردبیل و کرمانشاه حضور داشتند و در گروه «ج» نیز تیم خراسان رضوی، فارس و مازندران با هم بازی می‌کنند و در گروه «د» این مسابقات لرستان، آذربایجان شرقی و البرز با هم به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =