کد خبر: 295061
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴
بازدید 361
کلاس های آمادگی کانون زبان ایلام آغاز شد

دوره های آمادگی کانون زبان در ایلام آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام ،دوره آمادگی IELTS برای ترم زمستان در مرکز آموزشی کانون زبان ایلام راه‌اندازی شد.این کلاس ها باهدف ایجاد آمادگی لازم جهت شرکت در آزمون بین المللی IELTS برگزار می شود. در این کلاس‌ها مهارت‌های لازم برای موفقیت در این امتحانات به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

این دوره‌ها شامل چهار سطح  Pre- IELTS, IELTS 1, IELTS 2, IELTS 3 است که به دو حالت عادی و فشرده برگزار می‌شوند و کلیۀ مهارت‌های زبانی به طور همزمان و برنامه‌ریزی شده تدریس و تمرین می‌گردد.

همچنین از آنجا که در آزمون IELTS هر چهار مهارت زبانی (Listening ,Reading ,Writing ,Speaking)مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، تاکید آموزشی دوره به فراگیری هر چهار مهارت می‌باشد. در این دوره‌ها زبان‌آموزان از طریق تمرین و تکرار و ارائۀ راهنمایی‌های لازم از سوی مدرس، مهارت‌های لازم را جهت کسب امتیاز مورد نظر خود در این آزمون فرا می‌گیرند.

کانون زبان ایلام به عنوان بخش آموزشی غیر انتفاعی کانون با برگزاری کلاس های زبان توانسته زبان آموزان زیادی را در بین کودکان ونوجوانان و بزرگسالان جذب کند و در مسیر راه اندازی شعبه دوم و شعبه شهرستان ایوان نیز پیش می رود 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =