شهردار همدان به کانون پرورش فکری اتوبوس اهدا می‌کند

شهردار همدان وعده کرد یک دستگاه اتوبوس جدید را در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قرار دهد تا جایگزین مینی‌بوس قدیمی کتاب‌خانه سیار شهری کانون این شهر شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مینی‌بوس ۲۲ ساله‌ - که در تمام این سال‌ها به مناطق حاشیه‌ای شهر همدان خدمات‌رسانی فرهنگی می‌کرد - در محل برگزاری دوازدهمین نمایشگاه استانی کتاب به «رادیو کتاب» تبدیل شده بود تا کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این نمایشگاه را به مطالعه تشویق کند.

عباس صوفی شهردار همدان که در آخرین روز فعالیت دوازدهمین نمایشگاه استانی کتاب همدان به محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آمده بود، از این کتاب‌خانه سیار مستقر در محل نمایشگاه بازدید کرد و فرسودگی این مینی‌بوس توجه او را به خود جلب کرد.

شهردار همدان پس از شنیدن گزارشی در باره‌ی فعالیت‌های این واحد سیار و احتمال تعطیلی آن به‌دلیل فرسودگی طی دستوری به روح‌الله وجدی‌هویدا، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهر همدان تاکید کرد که نوسازی این واحد در دستور کار قرار گیرد.

صوفی خواستار آن شد که در قالب طرح شهر دوستدار کودک، اتوبوسی در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان به‌عنوان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار گیرد تا کودکان حاشیه شهر هم‌چنان از خدمات این واحد سیار بهره‌مند شوند و فعالیت‌های کتابخانه باسابقه ادامه پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =