کودکان روستاهای غلام‌محمد بازار و عورکی میزبان پیک امید بودند

پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه با مربیانی از سراسر کشور با حضور در مناطق آسیب‌دیده‌ی جنوب سیستان و بلوچستان با ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای مخاطبان خود لحظه‌هایی شاد برای کودکان و نوجوانان فراهم می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، پیک امید کانون میزبان کودکان و نوجوانان روستاهای غلام‌محمد بازار و اورکی در کُنارک بودند.

در روزهایی که بسیاری از هم‌وطنان همراه و هم‌نوا با مردم مناطق سیل‌زده‌ی سیستان و بلوچستان کمک‌های خود را مشتاقانه به این مناطق ارسال کردند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بنا به رسالت خود و احساس مسئولیت در قبال کودکان و نوجوانان سراسر کشور، با اعزام گروه امداد فرهنگی خود، متشکل از مربیان سراسر کشور، به یاری این گروه‌های سنی شتافت.

پیک امید کانون در سومین روز از حضور خود به کنارک رسید و ابتدا به روستای غلام‌محمد بازار سفر کرد و با اجرای برنامه‌هایی چون بازی و سرگرمی، کاغذ و تا، قصه‌گویی، نمایش «قطعه زمینی به اندازه پوست گاو» و پخش فیلم و پویانمایی‌های تولید کانون لحظه‌های شادی را برای کودکان و نوجوانان آسیب‌دیده آفرید.

این گروه امدادی در ادامه در روستای عورکی در میان مخاطبان حاضر شد و در حالی‌که شب فرارسیده بود مهمان قلب‌های مردم خوب این روستا شد.

حضور پررنگ خانواده‌ها در کنار فرزندان تا آخرین لحظه از ویژگی‌های منحصر این برنامه بود که به همکاران توانی دوچندان می‌داد.

یادآوری می‌شود پیک امید در روزهای آینده نیز این سفر شگفت‌انگیز را در بخش‌های گوناگون استان ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =