کد خبر: 295084
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
بازدید 805
کودکان گرگانی روز هوای پاک را گرامی داشتند

با هدایت‌گری مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون شماره یک و دو گرگان، کودکان گرگانی روز هوای پاک را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گرگان به‌مناسبت روز هوای پاک ویژه برنامه ای با هدف آگاه سازی و حفظ ارزش های آن برگزار کرد.

سبیکه سادات میرقاسمی، مربی مسئول مرکز با بیان این مطلب گفت: ۲۹ دی‌ماه مصادف با روز هوای پاک کانون پرورش فکری شماره یک گرگان با همکاری مدرسه نبی اکرم و انجمن نفس سبز، اقدام به برگزاری کارگاه کاردستی کودکان با عنوان«زمین هم دوست دارد زندگی کند» کردند.

در این برنامه جمعی از کودکان با حضور در کارگاه آموزش کاردستی و معرفی کتاب "حفاظت از محیط زیست" با اهمیت هوای پاک، زمین پاک و تاثیر آن بر زندگی انسان آشنا شدند.

در پایان اعضا، گل‌هایی که بصورت کاردستی خلق کرده بودن را بر روی تابلویی منقش به تصویر کره زمین نصب کرده و با هم عهد بستند که از زمین مراقبت کند و در حفظ آن کوشا باشند.

همچنین مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گرگان، با همکاری مدرسه دخترانه امام برنامه ای را با عنوان« هوای پاک حق همه ماست» برگزار کرد.

کبری مطلبی مربی مسئول این مرکز نیز از ضرورت فرهنگ‌سازی از سنین پایین سخن گفت و هدف از اجرای این برنامه را آموزش حفظ و نگهداری محیط زیست برای کودکان دانست.

قصه گویی، روخوانی کتاب، شعرخوانی و کارگاه ادبی با مضمون تاسی سر و تبخال‌های صورت زمین از جمله فعالیت‌هایی بود که در این روز برای کودکان اجرا شد.

گفتنی است، استان گلستان از معدود تنفس گاه های گونه های مختلف گیاهی و جانوری ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =