کارگروه کودک و نوجوانان دهه فجر برگزار شد

فرزاد رحیمی ، مدیرکل کانون و دبیر کارگروه کودک‌ و نوجوان دهه فجر استان چهارمحال و بختیاری ، از آمادگی این کارگروه برای برگزاری باشکوه برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه کودکان ‌و نوجوانان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان‌ ونوجوانان چهارمحال و بختیاری جلسه کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر استان با حضور اعضا و به میزبانی کانون پرورش فکری این استان برگزار شد.
در این جلسه که صبح روز سه‌شنبه یکم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ و در دفتر مدیرکل کانون استان برگزار شد، نمایندگانی از اداره‌های :آموزش‌وپرورش، بهزیستی، شهرداری و... به عنوان اعضای کارگروه کودک‌ونوجوان دهه فجر نیز حضور داشتند.


فرزاد رحیمی مدیرکل کانون و دبیر کارگروه کودک ‌و نوجوان دهه فجر، ضمن تبریک پیشاپیش دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی،از آمادگی این کارگروه برای حضور باشکوه کودکان و نوجوانان در برنامه‌های جشن پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
اجرای برنامه‌های فرهنگی، ادبی و هنری در بیست یک مرکز کانون پرورش فکری استان به عنوان برنامه‌های کارگروه کودک‌ونوجوان دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی استان اعلام شده است.
همچنین، فضاسازی شهر توسط شهرداری برای کودکان و نوجوانان استان نیز در این کارگروه مطرح گردید.
از دیگر برنامه‌های شاخص می‌توان به غبارویی مزار شهدا در صبح اولین پنج شنبه دهه فجر شهرستان اشاره کرد.

مدیرکل کانون استان ضمن تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال، بر اجرای این برنامه‌ها با هدف نشاط در میان کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =