کد خبر: 295102
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
بازدید 124
 گردهمایی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون لرستان برگزارشد

گردهمایی مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری ثابت، پستی و سیارکانون لرستان در اداره کل استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، سه شنبه یکم بهمن ماه 1398 گردهمایی مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری ثابت، پستی و سیارکانون استان لرستان درسالن کنفرانس اداره کل استان برگزار شد.
درابتدای این گردهمایی مدیرکل کانون لرستان ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) وشهادت سردار رشیداسلام سپهبد قاسم سلیمانی و تقدیراز تلاش همه همکاران گفت: رسالت اصلی کانون کتاب وکتاب خوانی است و درمراکز با کودکان ونوجوانان مستعد سروکار داریم که همه ما باید در راه رشد وپرورش استعدادهای آنها تلاش کنیم و بالا بردن سرانه مطالعه و امانت کتاب در راس فعالیت های مراکزقرارگیرد .
در این نشست از سوی محمدجوادمحمدی کانون استان لرستان بر کیفیت اجرای فعالیت ها و ویژه برنامه ها تاکید و جذب و پایدار سازی اعضاء به ویژه اعضا نوجوان از طریق برگزاری منظم انجمن های مختلف تاکیدشد.
مدیرکل کانون افزود: فعالیت ها در مراکز به صورت فرآیند محوری انجام شود تا ازنظر کمی وکیفی شاهد حضور هرچه بیشتر اعضا باشیم .
محمدی بر پرورش خلاقیت اعضا تاکید کرد وگفت: انتقال مفاهیم مختلف مانند: ایثار، شهامت، شجاعت، مهربانی و... به کودکان ونوجوان عضو کانون پرورش فکری، بسیار مهم است و می تواند باعث شکوفایی اعضا شود.
مدیرکل کانون لرستان با بیان اینکه امسال چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است بیان داشت: دراجرای برنامه های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و شهادت سپهبدقاسم سلیمانی، مد نظر قرار گیرد و فعالیت امداد فرهنگی در مناطق سیل زده لرستان انجام شود و برای حضور مربیان در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان برنامه ریزی به عمل آید
محمدی به تفاهم نامه بین کانون و صدا و سیما اشاره کرد و اظهارداشت: طبق تفاهم نامه ای که کانون با برنامه شگفت انگیز منعقد کرده است، مسئولان مراکز اعضای برتری که موفق به کسب عناوین بین المللی و کشوری و... شده اند و آثار هنری، ادبی و فرهنگی برجسته ای خلق کرده اند را به استان معرفی کنند.
در بخش بعدی این گردهمایی معاون فرهنگی اجرایی وکارشناسان فرهنگی، هنری، ادبی، روابط عمومی ودیگر بخش‌های اداری به صورت جداگانه توضیحات لازم را در ارتباط با برنامه‌ها بیان داشتند.
درادامه مربی مسئولان مراکز، پیرامون مساﺋل و دغدغه های مشترک خود، هم سو با اهداف کانون به گفتگو پرداختند وسوالات خود را پرسیدند و از طرف مدیرکل و کارشناسان پاسخ مطرح شد.
دربخش بعدی این گردهمایی از فاطمه عمادی پور مربی مسئول مرکزفرهنگی شماره 2بروجرد به خاطر کسب عنوان مربی برگزیده کشور در ارائه طرحای خلاق کتاب خوانی، با اهدای جایزه و لوح تقدیر از سوی محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان تجلیل شد.
گردهمایی مسئولین مراکزفرهنگی هنری کانون لرستان با جلسه پرسش وپاسخ از کارکنان ستادی وکارشناسان وجمع بندی مطالب ارائه شده از طرف مدیر کل کانون لرستان به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =