کد خبر: 295107
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
جلسه کارگروه کودک و نوجوان دهه مبارک فجر برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی کارگروه کودک و نوجوان دهه فجر انقلاب اسلامی در اداره کل کانون استان خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به عنوان رئیس کارگروه کودک و نوجوان در استان با هدف افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تشکیل جلسه داد.

 اعضای کارگروه، معاونت فرهنگی کمیته امداد، معاونت اجتماعی بهزیستی و آموزش و پرورش است و با توجه به تعاملات و تفاهم نامه های استانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و هلال احمر نیز به اعضای این کارگروه اضافه شدند.

اسماعیل عسکری، مدیر کل کانون استان با اشاره به اهمیت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، به تکامل و درنوردیدن مرزهای موفقیت در جمهوری اسلامی اشاره کردند و کیفی سازی فعالیت ها، ایجاد تکاپو و نشاط در برنامه ها، استفاده بهینه از محتوای غنی انقلاب در ایام دهه فجر را از نیازهای اساسی بر شمردند.

 در ادامه نمایندگان حاضر از ادارات کل، برنامه های ویژه کودک و نوجوان خود را در ایام الله دهه فجر بیان نمودند و بعد از تجمیع برنامه ها و تعیین میزان مشارکت و همکاری، کارگروه کودک ونوجوان، برگزاری  برنامه های متعددی را با محوریت تولید کتاب صوتی، برگزاری شب خاطره، رونمایی کتاب، کاروان خدمت، دوره های اموزشی کاردستی و سرود مصوب نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =