کد خبر: 295109
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
بازدید 203
کودکان و نوجوانان همدانی در مدیریت محله و شهر خود سهیم شدند

اولین جلسه شورای محلات کودکان و نوجوانان یکشنبه ۲۹دی ماه در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان برای اولین بار در کشور تشکیل شد و اعضای این مرکز با رئیس کارگروه شهر دوستدار کودک به بحث و تبادل نظر نشستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، در راستای سیاست‌های کارگروه شهر دوستدار کودک در همدان، اولین جلسه‌ی شورای محلات این کارگروه در مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۳ همدان با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان، رئیس و دبیر کارگروه شهر دوستدار کودک، معاون فرهنگی کانون و مربی مسئول مرکز فرهنگی شماره  ۳ برگزارشد.
در ابتدای این جلسه دکتر پزشکی رئیس کارگروه شهر دوستدار کودک‌، ضمن بیان و تشریح سیاست‌ها و وظائف کارگروه گفت: این کارگروه با مشارکت و همکاری تشکل‌های دوستدار کودک و نهادها و ارگان‌های مختلف که به نوعی درگیر کار با کودک و نوجوان هستند فعالیت خود را در شهر همدان آغاز کرده است و لازم به ذکر است که این جلسه اولین بار است که در کشور و شهر همدان تشکیل شده است.
در ادامه معاون فرهنگی کانون با ابراز خرسندی از اینکه همدان به عنوان پایلوت اصلی شهر دوستدار کودک انتخاب شده است ابراز امیدواری کرد؛ شهرداری و شورای شهر با کمک و هم‌فکری کودکان و نوجوانان بتوانند شهر و محله‌ای در شان و درخور سلیقه و خواسته‌ی کودکان و نوجوانان مهیا کنند.
سپس اعضای کودک و نوجوان این شورا به بیان نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با مسائل و مشکلات محله‌ی زندگی‌شان پرداختند.
لازم به ذکر است با تشکیل شورای محلات، مسئولیت‌پذیری کودکان و نوجوانان نسبت به کوچه، محله و شهر خود بیشتر خواهد شد و آنها می‌توانند نظرات خود را صریح و بدون واسطه به گوش مسئولین برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =