کد خبر: 295123
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۸
مجموعه غزل « در آستین» در نمایشگاه کتاب خوزستان رونمایی شد

مجموعه غزل 《پرنده در آستین》 نوشته محدثه الماسی مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، آیین رونمایی از مجموعه غزل پرنده در آستین، جدیدترین سروده  مربی ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، چهارشنبه دوم بهمن ۱۳۹۸، همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب خوزستان در اهواز با حضور سید شهاب الدین طباطبایی ریاست حوزه هنری خوزستان، وحید کیانی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و جمعی از هنرمندان استان، مسئولین و متولیان فرهنگ و هنر، اهالی رسانه و جمعی از پیشکسوتان ادبیات شعر و داستان خوزستان در سالن اجتماعات نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.
 پرنده در آستین که توسط حوزه‌ی هنری خوزستان و نشر الیما به چاپ رسیده، شامل ۳۹ غزل با موضوعات مختلف و محصول یک دهه شاعرانگی این مربی ادبی کانون است؛ که وی غالبا آن‌ها را در دهه ۸۰ سروده است.
اشعار این کتاب عمدتا در کنگره‌های ملی و منطقه‌ای و استانی حائز رتبه شده اند.
براساس این خبر در چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان خوزستان ۴۰۰ ناشر از جمله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حضور دارند، و ۹۰ هزار عنوان کتاب را به خوزستانی‌های علاقه‌مند به کتاب عرضه کرده‌اند.
گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با شعار «کتاب یعنی زندگی» از 30 دی تا 5 بهمن از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 22 در کیانپارس محل دائمی نمایشگاه بین المللی خوزستان دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =