اجرای برنامه مربیان کانون استان قزوین در مناطق سیل‌زده

پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه با مربیانی از کانون استان قزوین با حضور در مناطق آسیب‌دیده‌ی جنوب سیستان و بلوچستان با ارایه‌ی فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای مخاطبان خود لحظه‌هایی شاد برای کودکان و نوجوانان آفریدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، از تاریخ 26 دی تا 2 بهمن 1398 ، دو مربی از کانون استان قزوین در طرح پیک امید کانون حضور داشتند.

براین اساس، «محمدجواد صوفی» و «رهبر جعفری»دو مربی کتابخانه‌های سیار کانون با همکاری با پیک امید در طرح امداد فرهنگی، برای بچه‌های مناطق سیل‌زده فعالیت‌های کانون را اجرا کردند.

در روزهایی که بسیاری از هم‌وطنان همراه و هم‌نوا با مردم مناطق سیل‌زده‌ی سیستان و بلوچستان کمک‌های خود را مشتاقانه به این مناطق ارسال کردند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بنا به رسالت خود و احساس مسئولیت در قبال کودکان و نوجوانان سراسر کشور، با اعزام گروه امداد فرهنگی خود، متشکل از مربیان سراسر کشور، به یاری این گروه‌های سنی شتافت.

این مربیان در محل اسکان موقت کودکان سیل‌زده حاضر شدند و به فعالیت‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، اهدای کتاب، بازی  و یرگرمی، نمایش خلاق و برگزاری کارگاه‌های نقاشی، کاغذ و تا ، سفال‌گری و کاردستی  پرداختند

تماشاخانه سیار کانون نیز با پخش فیلم و پویانمایی، اجرای گروه نمایشی‌ «خاک» و برگزاری مسابقه در این روزها، به امدادرسانی فرهنگی به کودکان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان پرداخت.

گفتنی است، طرح امداد فرهنگی «پیک امید» کانون با هدف خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، کار مشترک معاونت فرهنگی و بسیج کانون است که با حضور مربیان داوطلب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =