کد خبر: 295195
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
بازدید 179
استقبال زبان‌آموزان از جمعه‌فیلم در کانون سمنان

زبان‌آموزان مرکز آموزشی سمنان در «جمعه‌فیلم‌های کانون‌زبان»، انیمیشن‌های روز دنیا را به زبان اصلی با زیرنویس انگلیسی به تماشا نشستند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، فاطمه ربانی مدیر کانون‌زبان این استان از اجرای طرح جمعه‌فیلم و استقبال زبان‌آموزان از نمایش انیمیشن‌های روز دنیا به زبان اصلی در تالار همایش مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان خبر داد و گفت: کانون‌زبان ایران در طرحی تفریحی و آموزشی با عنوان جمعه فیلم «Friday Films» در عصرهای جمعه به نمایش انیمیشن‌های زبان اصلی در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌پردازد.

ربانی در ادامه افزود: دست‌یابی به اهداف آموزشی ازجمله افزایش توان درک مطلب و قدرت شنیداری زبان‌آموزان از مهم‌ترین دلایل شکل‌گیری این طرح بوده است.

مدیر کانون‌زبان استان سمنان، ضمن ابراز خرسندی از استقبال زبان‌آموزان مرکز آموزشی سمنان از این رویداد درخصوص روند نمایش انیمیشن، اظهار داشت: قبل از نمایش فیلم، مریم آقایی مدرس کانون‌زبان سمنان به بیان توضیحاتی درخصوص انیمیشین Inside Out  و هم‌چنین لغات و اصطلاحات پرکاربرد آن پرداخت و در ادامه با طرح پرسش‌هایی از این انیمیشن از زبان‌آموزان خواست تا پاسخ‌های خود را ارائه دهند.

گفتنی است؛ مقرر شد در جمعه‌های آتی نیز طرح «جمعه‌فیلم» در استان برگزار شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر درخصوص این طرح و هم‌چنین چگونگی تهیه‌ی بلیت با شماره‌تلفن‌های ۳۳۴۴۶۴۷۳، ۳۳۴۵۱۰۴۸ و ۳۳۴۵۱۰۴۹ (۰۲۳) تماس گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =