اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه  فرهنگی وهنری توسط کمیته کودک و نوجوان دهه فجر

هم‌زمان با صبح روز یک شنبه ششم بهمن ماه ۱۳۹۸ نشست خبری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان خراسان جنوبی با اصحاب رسانه، به منظور تشریح برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست خبری ضمن تسلیت ایام دهه فاطمیه و تأکید بر ترویج ارزش‌های اسلامی، اخلاقی و انقلابی در برنامه های این کمیته گفت: معرفی دستاوردها و تبیین اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت باورهای دینی و مذهبی، تجدید میثاق با شهدای انقلاب و شهدای مقاومت از اهداف برنامه‌های کمیته کودک ونوجوان در ایام دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و شهدای مقاومت خاطر نشان کرد:  امسال برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع بزرگداشت این شهید در صدر برنامه های این کمیته قرار دارد و کودکان ونوجوانان استان بار دیگر با این شهید سرافراز و سایر شهدای مقاومت و مدافع حرم تجدید میثاق خواهند کرد.

مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، با اعلام این‌که تا کنون بیش از ۴۰۰ برنامه توسط این کمیته در ایام دهه فجر پیش بینی شده است اظهار داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، دیدار کودکان ونوجوانان با نماینده‌ی ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده معظم شهدا،‌ ایثارگران، دیدار اعضای کانون با مسئولان استانی و شهرستانی، برگزاری مسابقه‌ی ملی نقاشی و خوشنویسی«همچون پدر، مهربان» ویژه شهادت سردار رشید ایران و اسلام سپهبد قاسم سلیمانی و... از جمله این برنامه‌های فرهنگی و هنری به شمار می رود.

مدیر کل کانون استان تصریح کرد: برپایی ایستگاه نقاشی در حاشیه راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی، اعزام کاروان‌های فرهنگی پیک امید کانون به مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های این کمیته خواهد بود.

حمیدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در جهت خدمت رسانی به  کودکان و نوجوان استان گفت: در ایام مبارک دهه فجر افتتاح  چند طرح عمرانی و فرهنگی از جمله افتتاح  کتاب‌خانه سیار روستایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  شماره ۲ قاین، افتتاح کتاب‌خانه سیار روستایی شماره ۲ بیرجند، افتتاح آسمان‌نمای دیجیتال در شهرستان‌های بیرجند، فردوس، طبس هدیه کانون پرورش فکری به کودکان نوجوانان استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =