کد خبر: 295235
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰
بازدید 1029
 پیک امید کانون کرمان به رودبار جنوب رفت

امداد فرهنگیِ پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در منطقه سیل‌زده رودبار جنوب انجام شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان کرمان، کارشناسان اداره‌کل کانون کرمان با همراهی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری جیرفت و عنبرآباد، مراکز فرهنگی‌هنری سیار روستایی کهنوج، منوجان و عنبرآباد و مرکز فرهنگی هنری شماره چهار و سیار شهری کرمان کاروان امداد فرهنگی را در قالب پیک امید در منطقه سیل‌زده رودبار در جنوب استان کرمان برگزار کردند.

بنابر این خبر، این اردوی جهادی یک روزه ۷ بهمن ۹۸ با محوریت دو روستای پنگ و چاه‌علی‌شاه از مناطق رودبار جنوب با ۱۰۰۰ نفر جمعیت دانش‌آموزی با مشارکت فرمانداری رودبار جنوب اجرا شد.

این در حالی است که، در این امداد فرهنگی استانی، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، نمایش‌عروسکی، جنگ‌فرهنگی، مسابقه، بازی، اوریگامی و کاردستی و ... را برای گروه سنی کودکان و نوجوانان اجرا کرده و با اهدای کتاب و هدیه دل بچه‌های بحران‌زده این منطقه را شاد کردند.

بر همین اساس، امداد فرهنگیِ پیک امید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با ارائه خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار، نابرخوردار و مناطق بحران‌زده و با هدف ترویج روحیه کار داوطلبانه و فعالیت‌های جهادی میان مربیان، هنرمندان و نویسندگان حوزه کودک و نوجوان و برای اقدام ماثر و مفید در خدمت‌رسانی به این مناطق در حال اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =