کد خبر: 295243
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۸
بازدید 141
مهرواره غیرت انقلابی در خوانسار برگزار شد

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری خوانسار با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن ادبی خوانسار مهرواره غیرت انقلابی را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، مقام معظم رهبری(مدظلله العالی) فرمودند: «نکته‌ سومی که به آحاد مردم توصیه می کنم، این است که نگذارید احساس غیرت انقلابی و تکلیف در مقابل انقلاب، در دل های شما ضعیف بشود و فرو بنشیند. مثل کسی که از خانواده و حرم و ناموس خود دفاع می کند، از انقلاب و ارزش ها و دستاوردهای آن، همین‌طور دفاع کنید.»

سپهبد سردار سلیمانی در حالی هدف نیروهای آمریکایی قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد که این بزرگ مرد تاریخ به‌عنوان شخصیتی محبوب و تبلور غیرت انقلابی ملت‌های آزاده در منطقه و دنیای اسلام محسوب می شد.

در همین راستا و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ ایران و اسلام ویژه برنامه ای با عنوان مهرواره غیرت انقلابی توسط مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوانسار با همکاری کانون بسیج هنرمندان و انجمن ادبی خوانسار برای تبیین شخصیت این آزاد مرد و بیان ابعاد شخصیت بزرگ وی با رویکرد ایجاد پیوند مستحکم اقشار مختلف جامعه از جمله کودکان، نوجوانان و جوانان با ولایت و ادامه راه این شهید بزرگوار برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید توسط یکی از اعضاء کانون پرورش فکری آغاز و  پس از آن نیز سرود ملی اجرا شد و وهاج رئیس انجمن ادبی برای حاضران به ایراد سخنرانی پرداخت و فرمانده سپاه خوانسار نیز در ادامه برنامه پیرامون شخصیت سردار دلها پرداخت و به گوشه ای از رشادت های آن بزرگوار اشاره نمود.

در ادامه برنامه نیز گروه سرود کانون پرورش فکری سرود زیبایی را به نام سردار دلها اجرا کرد که اجرای این سرود باعث به وجود آمدن فضا خاصی شد و کلیه حاضران در جلسه به وجد آمدند همچنین اشعار و متون ادبی نیز توسط هنرمندان این شهرستان و جمعی از اعضاء دختر و پسر مراکز شماره ۱و۲ کانون پرورش فکری خوانسار در این برنامه خوانده شد و در پایان برنامه نیز به افراد شرکت کننده در این مهرواره تقدیرنامه ای اهدا شد.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =