استفاده از ظرفیت‌های کانون پرورش فکری در احداث پارک فرهنگی گمیشان

در دیدار مدیرکل کانون استان گلستان با فرماندار و شهردار گمیشان در خصوص راه‌اندازی پارک موضوعی کودک این شهرستان با استفاده از ظرفیت‌های کانون بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون، دراین دیدار که در محل فرمانداری برگزار شد ضمن قدردانی از همکاری و حمایتهای فرماندار، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز فرهنگی هنری گمیشان پرداخت و گفت: کانون با وجود مربیان توانمندی که در اختیار دارد می‌تواند زمینه پرورش تفکر و قوه تخیل کودکان و نوجوانان را فراهم می‌کند.

در ادامه این جلسه طرح پیشنهادی پارک فرهنگی توسط مدیر کل کانون تشریح و بر ضرورت اجرای طرح با توجه به استقرار ساختمان کانون در محل پارک و اجرای برنامه‌های فرهنگی،هنری تاکید شد و خواستار همراهی فرماندار و شهردار گمیشان گردید.

وی با اشاره به‌ طرح پیشنهادی کانون برای احداث پارک موضوعی کودک، گفت: احداث پارکی ویژه کودکان می‌تواند به خدمت‌رسانی شایسته‌تر به خانواده‌ها و کودکان کمک شایانی کند.

ساخت آسمان‌نما، گود قصه‌گویی، دیوار کتاب و ... از پیشنهادات مدیرکل کانون گلستان در طراحی این پارک بود.

همچنین شهردار گمیشان ضمن تایید میزان اثربخشی طرح، خواستار برآورد مالی دقیق طرح شد تا در دستور کار قرار گرفته و در جهت تامین اعتبار آن اقدام نماید.

در ادامه احمد دستمرد، فرماندار گمیشان با استقبال از پیشنهادات کانون پرورش فکری جهت همکاری اعلام آمادگی کرد و گفت: اجرای آموزه‌های تربیتی کودکان از طریق بازی و سرگرمی، بدون شک یکی از مؤثرترین و کارآمدترین روش‌های تغییر الگوهای رفتاری کودکان و نوجوانان در برخورد با حل مسائل به‌شمار می‌رود که با ساخت این پارک می‌توان گام مهمی در این انجام اینکار برداشت.

در پایان مقرر شد ریزمتره پروژه، احجام، نقشه راه و برآورد مالی دقیق احداث پارک توسط کانون پرورش فکری بررسی و جهت طرح در جلسات کمیته ی برنامه‌ریزی شهرستانی در سال ۹۹ به فرمانداری گمیشان ارائه شود. همچنین مقرر شد در خصوص تامین اعتبار طرح پیگیری های لازم بعمل آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =