ویژه‌برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر گیلان اعلام‌شد

مسئول کمیته‌ کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل ‌ویکمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی استان گیلان از برگزاری بیش‌از ۳۰۰ عنوان ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه‌فجر خبرداد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی افزود: این ویژه‌برنامه‌ها با شعار«انقلاب اسلامی، زنده و پویا درپرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت» صورت‌می‌گیرد و حرکت درمسیر تحقق منویات مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) دربیانیه گام دوم انقلاب و هم‌گرایی دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مردم‌نهاد در جهت پیوند افزون‌تر نسل‌کودک و نوجوان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، ازشاخصه‌های آن محسوب‌می‌شود.

مدیر کل کانون استان گیلان هم‌چنین به عناوین مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه‌فجر استان اشاره و برگزاری آیین تجدید ‌میثاق ‌با آرمان‌های امام خمینی(ره)، اندیشه‌های رهبر معظم‌انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و شهیدان این دیار در گلزار شهدای سلیمانداراب شهر رشت را نقطه‌ی آغاز این برنامه‌ها عنوان‌کرد.

برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی «هم‌چون پدر، مهربان» و «دفتر انقلاب»، اجرای مهرواره «اُنس با پروردگار» و آیین تجلیل از ایثارگران سرفراز استان در قالب «طرح‌سپاس»، ازدیگر فعالیت‌های این ایام‌ است که در سخنان ضیائی به آن اشاره‌شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت دهه‌فجر استان درعین‌حال، به برگزاری مانورهای تشکیلاتی-مهارتی اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی با عنوان«یاوران انقلاب»، برگزاری مسابقه‌های ورزشی، فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه «‌مدرسه انقلاب»، به میزبانی مدارس استان اشاره و اجرای فعالیت‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان مناطق‌کم‌برخوردار، اهدای کتاب و دیدار با کودکان دارای بیماری‌های خاص را ازدیگر برنامه‌های این کمیته خواند.

این مدیرفرهنگی درهمین‌حال، از ضرورت پاس‌داشت یاد و خاطره و معرفی افزون‌تر چهره‌های ماندگار ایران اسلامی به مخاطبان سخن ‌به‌میان‌آورد و از راه‌اندازی پویش بزرگ‌داشت سرادر سپهبد شهید، قاسم‌سلیمانی و برگزاری نشست کتاب‌خوان، ویژه فرزندان کودک و نوجوانان شهدای مدافع‌حرم خبرداد.

اکران فیلم (رایگان) در سینما کانون، اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی، برپایی کارگاه‌های آموزشی،  راه‌اندازی کاروان امداد فرهنگی «پیک‌امید» برای ارایه‌ی خدمات فرهنگی به کودکان و نوجوانان روستایی و مناطق‌کم‌برخوردار شهری، برگزاری جشنواره غذای سالم و برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مسیر راه‌پیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، ازجمله مهم‌ترین برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است که در سخنان اسفندیار ضیائی موردتوجه قرارگرفت.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌ویکمین سال‌گشت پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی استان گیلان سخنان خود را با اشاره به نیازهای امروز کشور و ظرفیت‌های گسترده آن به‌پایان‌برد و از تمامی فعالان حوزه کودک و نوجوان برای تربیت آینده‌سازانی مسئولیت‌پذیر، پویا و توان‌مند دعوت‌کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =