هنر تئاتر و نمایش عروسکی «نشان» کانون پرورش فکری است

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری فارس، هنر تئاتر و نمایش عروسکی را برند کانون دانست و گفت: کانون پرورش به شکل تخصصی بیش از نیم قرن است که به هنر تئاتر به ویژه نمایش عروسکی می پردازد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، سعیدرضا کامرانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره هنرهای نمایشی ۱۰ تا ۱۳ بهمن ماه جاری به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد، افزود: ۲۱ گروه نمایش در ۳ روز اجرا برای گروه سنی کودک و نوجوان به صحنه می‌روند.

وی از برپایی کارگاه آموزشی بازی و عروسک گردانی در طول این جشنواره خبر داد و گفت: در طول جشنواره، نمایشگاه کتاب هنری در ارتباط با بازیگری و نمایش و تولیدات نمایشی مربیان کانون برگزار می‌شود.

به گفته کامرانی، آئین پایانی جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری فارس همراه با معرفی برگزیدگان ساعت ۹ تا ۱۲ روز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری استان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی کانون فارس گفت: خوشبختانه مربیان کانون پرورش نمایشنامه‌هایی تولید کردند که از نظر کیفیت قابل تأمل است.

وی از حمایت کانون پرورش فکری فارس از تولیدات نمایشی این جشنواره خبر داد و افزود: کانون افزون بر فعالیت در حوزه تئاتر و نمایش عروسکی بر مسائل روحی و روانی کودکان و نوجوانان هم تمرکز دارد.

کامرانی در ادامه گفت: یک کارگاه آموزشی روز شنبه ساعت ۱۷ با حضور رعنا تیرانداز برگزار خواهد شد که به مفاهیم نمایش عروسکی می‌پردازد.

هجدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون فارس روزهای ۱۱ تا ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون فارس در شیراز برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =