تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان ضمن تشریح برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر، تبیین دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را مهمترین محور برنامه‌های این کمیته اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، علی بینش با اعلام این خبر تاکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده و با همکاری و تعامل ادارات و نهادهای عضو کمیته کودک و نوجوان فعالیت‌های متنوع و جذابی برای کودکان و نوجوانان در طول ایام الله دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی تبیین مفاهیم و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، معرفی وقایع و رویدادهای دوران انقلاب، تبیین نقش بنیانگذارکبیر جمهوری اسلامی درپیروزی انقلاب اسلامی و انتقال مفاهیم مرتبط با ایثار و مقاومت برای مخاطبان کودک و نوجوان را از جمله اهداف و رویکردهای این کمیته درایام الله دهه فجرعنوان کرد.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی برگزاری ویژه برنامه «سردار دل‌ها»، «پدر مهربان»  و رونمایی از پیوست‌های فرهنگی مربوط به معرفی شخصیت و زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اجرای دومین فراخوان ادبی چلچراغ انقلاب، برگزاری ویژه برنامه‌های استقبال از آفتاب، حضور کودکان و نوجوانان در مراسم غبارروبی مزار شهداء، برگزاری جشن های پیروزی انقلاب در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همراه با اجرای فعالیت‌های مختلف نظیرسرود، نمایش خلاق و قصه‌گوئی، برپایی کارگاه‌های ادبی, هنری و نمایشگاه‌های آثار منتخب کودکان و نوجوانان را از جمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده به همین مناسبت دانست.

بینش، در عین حال برگزاری مرحله استانی هجدهمین جشنواره هنر های نمایشی و اجرای ویژه برنامه بادبادک‌هایم بر فراز آسمان ایران زمین و برپائی نمایشگاه کتاب‌های مربوط به معرفی وقایع دوران شکوهمند انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌هائی عنوان نمود که در طول ایام الله دهه مبارک فجر، اجرا خواهد شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان با اشاره به تدارک گسترده این کمیته برای حضور پر شوردر راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن افزود: درتبریز و شهرهای استان غرفه‌های هنری ادبی کانون در مسیر راهپیمایی میزبان کودکان و نوجوانان عزیز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =