همزمان با دهه فجر آسمان نمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان افتتاح می شود

آسمان نمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان با همکاری انجمن گنبد رصد گران کویر همزمان با فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام الله دهه فجر افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، در راستای برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم های بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جلسه کمیته کودک و نوجوان دهه فجر شهرستان اردستان با حضور اعضاء کمیته در محل کانون پرورش فکری شماره یک اردستان برگزار شد.

در این نشست برگزاری مراسم های دهه مبارک فجر در مناطق محروم، تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با ورود به چهل سال دوم انقلاب اسلامی، آشنایی بیشتر اعضاء کودک و نوجوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی با تکیه بر اجرای فعالیت های کانون و... در دستور جلسه قرار داشت.

در همین راستا نیز در این جلسه برای برگزاری؛ برنامه گلباران تمثال امام خمینی(ره) همزمان با آغاز دهه فجر، افتتاح آسمان نمای کانون پرورش با همکاری انجمن گنبد رصد گران کویر جهت آموزش ابتدایی نجوم به کودکان و نوجوانان، برپایی نمایشگاه چلچراغ با هدف معرفی شهدای انقلاب اسلامی، اجرای فراخوان «همچون پدری مهربان» در بخش نقاشی و خوشنویسی، برگزاری  بازی های بومی محلی در سالن ورزشی، دیدار با خانواده شهید فائق همزمان با سالروز وفات ام البنین (س) و تکریم مادران شهدا، برگزاری یادواره شهدا برای اعضاء کودک و نوجوان، حضور کاروان امداد فرهنگی با شعار انقلاب، امید و آینده در دهستان گرمسیر، برپایی ایستگاه نقاشی در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن برنامه ریزی های لازم و هماهنگی مورد نیاز به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این نشست نیز مدیر اداره آموزش و پرورش اردستان از کانون پرورش فکری شماره یک بازدید کرد و با فعالیت های این مرکز آشنا شد.

در این بازدید که یک ساعت به طول انجامید مومنیان بر ضرورت همراهی و تعامل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری در راستای اجرای اهداف نظام آموزشی اشاره و همچنین وی از پرهیز جهت موازی کاری در تشکیل کارگاه های فرهنگی هنری در سطح شهرستان تاکید کرد و کانون را به عنوان نهادی موثر در پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و ادبی کودکان معرفی و بر ضرورت حضور مربیان کانون در مدارس برای جذب دانش آموزان علاقمند تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =