همایش "سلیمانی‌ها در راهند"

کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در تاربخ پنجشنبه دهم بهمن ماه سال 98 همایش "سلیمانی ها در راهند" را با حضور کودکان و نوجوانان انقلابی زنجان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون استان به حضور 180 نفری اعضای کودک و نوجوان از شهر زنجان و مراکز کانون در شهرستان‌های تابعه و عموم خانواده‌ها در این همایش اشاره کرد و ابراز داشت این ویژه برنامه جهت بزرگداشت مقام شامخ شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بالاخص سردار دلها شهید قاسم سلیمانی برگزار شد و از دو خانواده شهید مدافع حرم شهیدان مرادخانی و بهرامی با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

وی همچنین خاطر نشان کرد که یکی از قسمت‌های مهم این همایش قرائت بیانیه و بیعت نامه گام دوم انقلاب از زبان کودکان و نوجوانان بود که به وسیله یکی از اعضای فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود اجرا شد که با استقبال گسترده کودکان و نوجوانان قرار گرفت و اعضا با حک کردن امضا و یادداشت دلنوشته‌های خود، احساس خود را نسبت به سردار سلیمانی و ادامه راهش ابراز کردند.

وی همچنین در ادامه گفت: در این برنامه از استاد «حسن ترخوانه» طراح و نقاش انقلابی و هنرمند پیشکسوت استانی و کشوری زنجانی و اولین عضو سابق مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان زنجان که بعنوان هنرمند پیشکسوت زنجانی در کنار تولید آثار فراوان در تمامی عرصه‌ها آثار فاخری را بویژه در حوزه دفاع مقدس تولید نموده است و در این همایش نیز با طراحی نماد چهره نوجوان با سربند "سلیمانی‌ها در راهند" خلق اثر نمودند تجلیل به عمل آمد.

 گفتنی است در این مراسم برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله سخنرانی، نماآهنگ و دلنوشته و خواندن دسته جمعی بیانیه گام دوم انقلاب و با حضور مهمانانی از خانواده معظم شهدا و نمایندگان ادارات استان اجراء گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =