کد خبر: 295333
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲
برپایی نمایشگاه عکس گروه تئاتر «مستقل» در سینما کانون

نمایشگاه عکسی‌ از تئاترهایی که در ۱۰ سال گذشته به کارگردانی مریم کاظمی روی صحنه رفته‌ است در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، گروه تئاتر «مستقل» به سرپرستی مریم کاظمی که به صورت پیوسته از دهه ۸۰ تولید و اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان را علاوه بر آثار ویژه مخاطبان بزرگ‌سال در برنامه فعالیت‌های خود داشته که نمایش‌های «خاله مرجان و خروس»، «ماه پیشونی»، «کلوچه دارچینی» در مرکز تئاتر کانون تولید و اجرا شده است.

تئاترهای «قصر یک بچه موش»، «آدم بلا و دیو ناقلا»، «رویای ماه»، «به زیر پاهات نگاه کن»، «غول بزرگ مهربان»، «شاهزاده خانم بدترکیب» و «خسیس» از دیگر آثاری است که تصاویر آن در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش سیامک زمردی‌مطلق و امیر عابدی دو عکاس صاحب‌نام حوزه تئاتر گزیده‌ای از آثار خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌اند.

یادآوری می‌شود سینما تئاتر کانون در حال حاضر به اجرای نمایش «کلوچه دارچینی» اختصاص دارد که ساعت ۱۹ ویژه عموم مخاطبان و صبح‌ها ویژه مدارس و مهدهای کودک اجرا می‌شود.

در این نمایش ۱۴۰ بازیگر کودک و نوجوان در ۱۶ گروه مختلف که هنرجوی مدرسه تئاتر «مستقل» (پنجمک) هستند در کنار بازیگران حرفه‌ای روی صحنه می‌روند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =