کد خبر: 295336
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
بازدید 308
موضوع‌یابی، محور نشست اعضای انجمن عکاسی کانون استان گیلان

سومین گردهم‌آیی اعضای انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با محوریت «یافتن‌موضوع‌های بدیع» و «عکاسی در طبیعت»، در محل موزه میراث روستایی استان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این تشکل‌عضو محور که با هدف هم‌افزایی و بهره‌گیری از فرصت‌های هم‌اندیشی میان اعضا و هم‌نشینی با صاحب‌نظران عرصه‌ی عکاسی برگزارمی‌شود، سومین نشست خود را به راه‌های یافتن سوژه‌های مناسب و چگونگی عکاسی درطبیعت اختصاص‌داد.

برهمین اساس، اعضای این انجمن در موزه میراث فرهنگی استان گیلان گردهم‌آمدند و با  تکیه بر سه اصل «هم‌سویی و عشق»، «صبر وحوصله» و هم‌چنین، «دقت نظر» درعکاسی، نسبت به افزایش‌مهارت‌های هنری خود اقدام‌کردند.

طی این نشست، سیده مریم حسینی، نماینده انجمن عکاسی کانون استان گیلان  نیز از زمان‌های مناسب و ساعت‌های طلایی عکاسی درطبیعت برای ۱۶ عضو دختر نوجوان کانون صحبت‌کرد و راه‌کارهایی برای کاوش و یافتن سوژه‌های تازه به حاضران ارایه‌داد.

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون کوچصفهان درعین‌حال، افزایش مهارت در عکاسی و استمرار دراین مسیر را زمینه‌ساز ارتقای توان‌مندی هنرمند و بسترساز شکل‌گیری سبکی منحصر به وی دانست.

براساس این گزارش، عکاسی از بخش‌های مختلف موزه میراث روستایی گیلان واقع در کیلومتر ۱۸ جاده رشت به قزوین که نمایی از بافت قدیمی روستاهای  استان را درمعرض دید بازدیدکنندگان قرارمی‌دهد، پایان‌بخش سومین گردهم‌آیی اعضای انجمن سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =