هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی در کانون سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است

گروه‌های نمایشی مراکز فرهنگی‌هنری سیستان و بلوچستان با بازی هنرمندانه‌ی خود در هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی توانایی خود را در این هنر اصیل به نمایش می‌گذارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی در کانون استان در حال برگزاری است.

با توجه به اهمیت هنرهای نمایشی، به عنوان یکی از فعالیت‌های مهم کانون در رشد و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان، هجدهمین جشنواره‌ی این هنر در استان در حال برگزاری است.

در این دوره از جشنواره نیز پانزده گروه نمایش در حال رقابت هستند که با استفاده از خلاقیت خود و بهره‌گیری از ساده‌ترین ابزار، هنرمندانه توانایی خود را به داوران، ناظر و تماشاگران ارایه می‌دهند.

در همین راستا کارشناس نمایش آفرینش‌های هنری و ادبی تهران و ناظر جشنواره در خصوص هدف از برگزاری این رویداد گفت: جشنواره تمرین زندگی و ساختن آینده است و ما به وسیله‌ی «نمایش» تمرین زندگی انجام می‌دهیم تا آینده‌ای زیبا و قابل اعتنا بسازیم.

وحید خسروی در ادامه افزود: این جشنواره، رقابتی برای برنده شدن یا فرار از شکست نیست، یک اتفاق است برای دورهم بودن و تمرینی است برای زندگی به همین خاطر کمبود امکانات و ابزار مهم نیست بلکه مهم بروز خلاقیت درسایه‌ی ایمان به توانمندی  و نشاط اعضاست که درقالب یک اثر قابل تحسین به اجرا درمی‌آید.

وی در پایان عنوان کرد: اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این جشنواره می‌آموزند که چطور یک کار گروهی را به صورت هماهنگ پیش ببرند و آنچه را که امروز بازی کرده‌اند در آینده زندگی کنند.

گفتنی است هجدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی روزهای دوازدهم و سیزدهم بهمن‌ماه در دو حوزه‌ی زاهدان و سیستان در حال برگزاری است و اختتامیه‌ی این جشنواره سیزدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ در مجتمع کانون استان واقع در بلوار جمهوری اسلامی ساعت ۱۳:۳۰ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =