گشایش نمایشگاه‌ دهه‌ی فجر در مراکز کانون استان سمنان

نمایشگاه‌ دهه‌ی فجر به‌همت مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری استان سمنان در آغازین‌روز از این دهه، گشایش یافت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، چهار نمایشگاه «خط‌های آزادی، طرح‌های انقلابی»، «سلام بر شهید، استقلال، آزادی»، «معجزه‌ی دست‌ها» و «پدر مهربان» در آغازین‌روز از دهه‌ی فجر با حضور ائمه‌ی جماعات، فرمانداران، جمعی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و دانش‌آموزان عضو طرح کانون‌مدرسه به‌ترتیب در مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهمیرزاد، مهدی‌شهر، دامغان و میامی گشایش یافت.

بر اساس این گزارش، مدعوین ضمن قدردانی از تلاش مربیان کانون پرورش فکری و ابراز خرسندی از خلق آثار متنوع کودکان و نوجوانان در این مجموعه فرهنگی، هنری و ادبی بر اهمیت نقش آن‌ها در پیروزی انقلاب تأکید داشتند.

از سوی مسئولان این چهار مرکز فرهنگی‌هنری نیز هدف از برگزاری نمایشگاه در دهه‌ی فجر، آشنایی بیش‌تر مخاطبان کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب و شهدا، معرفی شخصیت‌های تاریخی و کتاب‌های مرتبط با موضوع انقلاب عنوان شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه دهه‌ی فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در تمامی مراکز فرهنگی‌هنری کانون دایر است و علاوه بر اعضای کودک و نوجوان و دانش‌آموزان طرح کانون‌مدرسه، علاقه‌مندان می‌توانند در دو نوبت صبح و عصر از آن بازدید کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =