برپایی جشنواره هوای پاک در بهار انقلاب/لاله های اوریگامی به شهدا تقدیم می شود

مرکز فرهنگی هنری ۱۸  کانون پرورش فکری استان تهران از برپایی جشنواره هوای پاک خبر داد و مرکز فرهنگی هنری ۲۱  نیز برنامه های خود را به مناسبت دهه فجر اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت آغاز دهه فجر ویژه برنامه ایی با همکاری مدیر اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه ۱۲ در قالب نمایشگاهی از آثار ماکت و روزنامه دیواری اعضای سرای محله های این منطقه با موضوع هوای پاک در مرکز فرهنگی هنری شماره ۱۸ کانون تهران برگزار شد.

 جشنواره "هوای پاک در بهار انقلاب" با حضور سرای محلات منطقه ۱۲ به منظور بررسی و داوری آثار و انتخاب اثر برگزیده در این بخش با حضور مدیر اجتماعی، کارشناس آموزش شهروندی، کارشناس فرهنگی ناحیه ۶، مدیر داخلی سرای محله دروازه شمیران و ۱۳ مدیر محله از سراهای اطراف مرکز ۱۸ در تاریخ ۱۲ بهمن برگزار شد.

 در این برنامه دانش آموزان پایه سوم مدرسه عاصف مهمان مرکز بودند و با اجرای فعالیت های مختلف با موضوع "هوای پاک در بهار انقلاب" دهه فجر را گرامی داشتند. در پایان؛ اعضا و مربیان به بررسی و ارزیابی آثار راه یافته به نمایشگاه پرداختند.

این فعالیت ها در دیگر مراکز کانون استان تهران نیز ادامه دارد و از جمله می توان به برنامه های پیش بینی شده دهه فجر مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۱  اشاره کرد که به شرح زیر است:

- معرفی شخصیت: معرفی شهدای انقلاب اسلامی تا به امروز با نام (قطره، قطره، تا دریا)

- معرفی سرزمین: معرفی میدان ها و خیابان های تهران و نام های جدید و قدیم آن

- ساخت تمبرهای انقلاب و تشکیل آلبوم از کار اعضا

- به مناسبت شهادت و بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی کار چاپ بر روی پارچه و درست کردن پیشونی نوشت با خود اعضا و استفاده آن توسط اعضا

- ساخت گل لاله اوریگامی با اعضا

- بازدید از مقبره شهدای گمنام و تقدیم گل های لاله اوریگامی به شهدا

- معرفی کتاب های انقلابی به صورت طرح دیواری (کودک و نوجوان)

- بازدید از مدرسه نابینایان نرجس و قصه گویی برای دانش آموزان

- فضا سازی مرکز به مناسبت ایام دهه فجر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =