روایتگر انقلاب درجمع اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شماره ۳ بندرعباس

شکرالله فضلی مدیر برنامه‌ریزی پالایشگاه نفت بندرعباس و روایتگر انقلاب و دفاع مقدس، راوی خاطرات بچه‌های انقلاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون هرمزگان، هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر شکرالله فضلی مدیر برنامه‌ریزی پالایشگاه نفت بندرعباس و روایتگر دفاع مقدس و انقلاب راوی خاطرات بچه‌های انقلا شد.

در این برنامه شکرالله فضلی کلیاتی از تاریخ یکصدسال قبل ایران و بسترهای تحقق انقلاب‌ها در جهان و زمینه‌های بروز و عوامل انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ را بیان کرد.

مشکلات حفظ انقلاب و بروز جنگ تحمیلی به ایران و نقش همه مردم و نیروهای سپاه و ارتش و بسیج و جهاد سازندگی در زمان جنگ و دفع نقشه شوم بدخواهان انقلاب و ایران از دیگر مباحثی بود که در این جلسه عنوان شد.

فضلی در بخش دیگری از صحبت‌های خود  درباره اهمیت و نقش دانش‌آموزان در توسعه و پیشرفت جامعه و کشور  بخصوص در شرایط حساس کنونی، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان از تبلیغات رسانه‌های مختلف معاند و بدخواهان کشورگفتگو کرد.

نقش روابط والدین و مربیان و معلمین در یک محیط سرشار از مهربانی و عطوفت در حفظ سلامت جامعه و محیط سالم جامعه، اهمیت امنیت موجود در جامعه و عوامل آن به عنوان یک نعمت بزرگ کشور، خاطراتی از دهه مبارک فجر سالهای اول انقلاب، اهمیت اتحاد و انسجام و همدلی و پرورش اصولی دانش آموزان در محیطهای علمی، فرهنگی و پرورشی از دیگر مباحثی بود که در این برنامه عنوان شد.

راحله خادمی مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری کانون  پرورش فکری شماره ۳ بندرعباس (مرکز فراگیر) هدف از این نشست را آشنایی بیشتر کودکان با مفهوم اتحاد وهمبستگی مردم به ویژه در نقاط سرنوشت ساز تاریخ کشور عنوان کرد.

خادمی افزود: در اولین روز از دهه مبارک فجر کارگاه ساخت قاب به شیوه ملیله کاغذی ونوشتن یک جمله از بزرگان با مفهوم اتحاد نیز برگزارشد.

پخش نماهنگی با عنوان « وطن جان»، اجرای شعر خوانی، معرفی وقایع سالروز ورود امام راحل (ره) به خاک ایران و ویژه برنامه راوی انقلاب از جمله برنامه‌های اجرایی در این روز بود.

شکرلله فضلی مدیر برنامه‌ریزی وسیستم‌های و روش‌ها در پالایشگاه بندرعباس، جانباز و روای دفاع مقدس است که تا کنون در مراکز فرهنگی متعدد از جلمه دانشگاه‌ها، ادارات و... به نقل خاطرات خود پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =